Întrebări Frecvente

1. Ce este Cylex?

S.C. Cylex Tehnologia Informaţiei S.N.C. este o companie înregistrată în România şi administrează cataloage de firmă online sub numele de brand Cylex.

Înregistrarea firmelor în cataloagele noastre online este gratuită, iar paginile de profil se găsesc de obicei în primele zece rezultate ale motoarelor de căutare.

Cylex deţine cataloage de firmă şi în alte ţări - de exemplu, suntem prezenţi în Africa de Sud, Spania, Canada, Australia, Ungaria, Franţa, Italia, sau SUA.

Cataloagele noastre sunt portaluri ale comunităţii. Firmele înregistrate pot încărca gratuit filmări, imagini, articole, ştiri, produse sau solicitări de parteneriat, în timp ce utilizatorii au oportunitatea de a evalua firme şi de a scrie recenzii despre produsele şi serviciile acestora.

2. Cum îmi pot adăuga firma pe Cylex?

Este absolut gratuit şi foarte uşor să vă adăugaţi firma în catalogul nostru. De pe pagina principală, daţi click pe butonul de Înregistrare şi completaţi câmpurile necesare.

3. Pot adăuga mai multe filiale ale aceleiaşi firme pe Cylex?

Dacă firma dumneavoastră are mai multe filiale, se pot adăuga până la 10 locaţii, folosind acelaşi proces de înregistrare. Dacă aveţi mai mult de 10 locaţii, puteţi alege dintre cele 3 unelte pe care vi le punem la dispoziţie pentru a vă administra cu uşurinţă prezenţa online.

Pentru informaţii detaliate vă rugăm să ne trimiteţi un email pe adresa info@cylex.ro

4. Cum îmi pot revendica firma?

Pe pagina dumneavoastră de profil, găsiti un buton cu titlul “Semnalaţi date incorecte”. Daţi click pe el, iar apoi din meniul ce se deschide, selectaţi “Aceasta e firma mea”. Apoi pe pagina următoare, alegeţi un email sau adăugaţi o adresă de email unde doriţi să primiţi instrucţiunile pentru a crea un utilizator care va administra profilul.

Dacă aveţi nevoie de ajutor, vă rugăm să ne trimiteţi un email pe adresa info@cylex.ro

5. Cum îmi pot actualiza informaţiile pe Cylex?

Există două metode uşoare pentru a actualiza detaliile firmei dumneavoastră:

  1. Dacă nu v-aţi revendicat firma încă, o puteţi face dând click pe butonul “Semnalaţi date incorecte”, de pe pagina dumneavoastră de profil. Daţi click pe el, iar apoi din meniul ce se deschide, selectaţi “Aceasta e firma mea”. Apoi pe pagina următoare, alegeţi un email sau adăugaţi o adresă de email unde doriţi să primiţi instrucţiunile pentru a crea un utilizator care va administra profilul.
  2. Dacă aţi revendicat deja firma, găsiţi butonul “Semnalaţi date incorecte” pe profilul firmei dumneavoastră. Daţi click pe el, iar apoi alegeţi din meniu “Editare pagină”. Folosiţi acelaşi email şi parolă utilizate la înregistrarea firmei. În caz că nu vi le amintiţi, folosiţi butonul “Recuperare parolă” şi urmaţi instrucţiunile.

Dacă aveţi nevoie de ajutor, vă rugăm să ne trimiteţi un email pe adresa info@cylex.ro

6. De ce nu apar modificările pe care le-am făcut?

Când folosiţi funcţia Semnalaţi date incorecte de pe pagina de profil, aveţi posibilitatea de a solicita ca profilul să fie modificat, prin completarea formularului. Informaţiile actualizate vor fi verificate de către angajaţii noştri, înainte ca acestea să fie vizibile online. Dacă modificările nu sunt vizibile, înseamnă că procesul de aprobare nu a fost finalizat încă.

7. Cum îmi pot şterge profilul de pe Cylex?

Pe pagina dumneavoastră de profil, găsiti un buton cu titlul “Semnalaţi date incorecte”. Daţi click pe el, iar apoi din meniul ce se deschide, selectaţi “Şterge profil”. Completaţi câmpurile necesare şi toate informaţiile dumneavoastră vor fi şterse din catalog, după verificarea acestora de către colegii noştri. Ştergerea unui profil se poate face doar de către operatorii Cylex.

8. De ce există diferenţe atât de mari în rezultatele de căutare între o firmă cu pagină de profil detaliată şi firme cu pagini de profil mai puţin detaliate?

Cataloagele noastre de firmă oferă aceleași oportunități tuturor firmelor, astfel încât să îşi poată prezenta afacerea cât de detaliat vor. Firmele pot adăuga informaţii despre produse, servicii, orar sau pot adăuga logo, filmări sau imagini. O prezentare detaliată a firmei (descrierea firmei şi lista de servicii sau produse) aduce cu sine mai multe rezultate de căutare în Cylex dar şi în alte motoare de căutare, precum Google.

9. Aveţi un planificator de traseu?

Da, avem. Când vă aflaţi pe profilul unei firme, daţi click pe hartă şi se va deschide un pop-up. Acolo puteţi introduce punctul de Plecare şi punctul de Sosire, iar harta va afişa automat cea mai bună rută pentru a ajunge la destinaţie.

10. Cum corectez locaţia firmei mele pe hartă?

Pe pagina de profil a companiei, folosind Editați profilul firmei sau Conectare, puteți să vă corectați poziția pe hartă. Accesaţi marker-ul roşu şi cu butonul stâng al mouse-ului ţinut apăsat, trageţi marker-ul în poziţia corespunzătoare. Apăsaţi butonul Salvează.

11. De ce markerul corespunzător locației nu este în locul potrivit?

Legătura directă dintre hartă și adresa companiei este creat de un software automat. Este posibil ca din cauza unui nume asemănător sau din cauză că strada nu apare pe hartă, sa apară o stradă cu nume similar în locul celei dorite. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat.

12. De ce este compania mea înregistrată în Cylex dacă eu nu am adăugat-o în acest catalog de firme?

Cylex monitorizează constant listările publice ale companiilor pe Internet. Acestea sunt înregistrate în sistemul nostru de căutare în funcție de anumite criterii și apoi sunt afișate ca rezultate ale căutării. Pentru noi este foarte important ca informațiile pe care o companie le are în catalogul nostru sa fie consecvente, precise și accesibile pe internet. În termeni de funcționalitate, catalogul nostru de firme nu este foarte diferit de alte motoare de căutare, cum ar fi Google, care adună date și le afișează pe pagina sa. Desigur, există posibilitatea ca o companie să fie adăugată în catalogul nostru de unul dintre reprezentanții săi, folosind butonul ‘Înregistrare’.

13. Cum pot să mă abonez sau să mă dezabonez de la newsletter?

Dacă doriți să vă abonați sau dezabonați de la newsletter-ul nostru, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la adesa: info@cylex.ro sau puteți da click pe notele de subsol (pe care le găsiți la finalul email-urilor noastre).

14. Cum pot îmbunătății poziția companiei în rezultatele căutării?

Sunt mai mulți factori cu ajutorul cărora puteți îmbunătăți poziția companiei în rezultatele căutării.

  1. Categoriile ( Factorul de relevanță)
  2. Algoritmul nostru de clasare se bazează pe categorii și cuvinte cheie. De aceea trebuie să adaugi în profilul companiei tale cuvinte cheie relevante și să reverifici categoriile.

  3. Păreri pozitive (Factorul de păreri pozitive)
  4. Valoarea companiei dvs. este dată de clienții mulțumiți. De ce să nu vă asigurați că toată lumea știe despre ei? Cereți clienților mulțumiți să scrie o părere despre compania dvs. Puteți face asta prin e-mail după o tranzacție de succes sau puteți folosi widget-ul nostru pentru păreri pentru a-i încuraja. Pentru mai multă vizibilitate, distribuiți părerile și pe rețelele de socializare.

  5. Informații corecte și noi (Factorul de noutate)
  6. Actualizați frecvent pagina dvs. de prezentare. Informațiile corecte și detaliate reprezintă un factor cheie. Chiar dacă nu sunt modificări semnificative în ce privește datele de contact, puteți actualiza pagina adăugând mereu ceva nou. Puteți să vă informați clienții despre evenimente, să adăugați articole și știri sau să adăugați poze noi în galeria dvs.

  7. Oferte speciale (Factorul de oferte speciale)
  8. Clienții iubesc reducerile și ofertele. Ceea ce considerați a fi o mică reducere, poate fi un factor decisiv pentru clienți. Deși efectul lor este limitat în timp, puteți adăuga oferte noi sau puteți să le readăugați pe cele vechi. Nu uitați să distribuiți aceste oferte și pe rețelele de socializare.

  9. Orarul (Factorul Orar)
  10. Pentru că acesta este unul dintre cele mai cerute detalii, companiile care au orarul trecut pe pagina de profil vor avea o clasare mai bună în catalogul nostru. De asemenea, site-ul nostru partener, deschis.ro va afișa aceste orare.

15. De ce sunt cuvintele cheie necesare?

Pentru ca afacerea dvs. să aibă succes este esențial ca aceasta să apară în motoarele de căutare atunci când oamenii cauta cuvinte cheie sau fraze relevante pentru produsele sau serviciile oferite. Pentru ca aceasta să apară printre primele rezultate, trebuie să adăugați aceste cuvinte și fraze în profilul dvs. Gândiți ca un client. Identificați audiența țintă și puneți-vă în locul clientului atunci când creați lista inițială de cuvinte cheie. Cuvintele cheie reprezintă produse, servicii sau branduri pe care clienții le caută. O listă mai lungă de cuvinte cheie poate determina mai multe afișări ale companiei dvs. în motoarele de căutare. Selectați cuvinte cheie specifice pentru a ajunge la clienți specifici. De exemplu: dacă firma dumneavoastră este un hotel cuvintele cheie potrivite ar putea fi: hotel, cazare, etc. Folosind mai multe cuvinte cheie specifice puteți determina ca profilul companiei dvs. să se afișeze doar atunci când se caută termeni care se potrivesc domeniului dvs. de activitate. Rețineți însă că, dacă cuvintele cheie sunt prea specifice, este posibil sa nu ajungeți la numărul de clienți dorit.

16. Ce alte servicii gratuite oferă Cylex?

Majoritatea produselor și serviciilor noastre sunt gratuite. Pe pagina dvs. de prezentare, la Semnalați date incorecte > Editați-vă pagina sau după ce intrați în cont accesând butonul Conectare, puteți adăuga articole și știri, puteți crea cataloage de produse și servicii, încărca prezentări video, etc., toate aceste servicii fiind optimizate pentru căutarea Google.

17. Care sunt avantajele de a fi membru al Comunității Cylex?

În Comunitatea Cylex:

  1. Fiecare părere are o poveste personală
  2. Împărtășiți experiențele proprii pentru a-i ajuta pe alții să ia decizii mai bune și pentru a ajuta companiile să își îmbunătățească serviciile și produsele.
    Scrieți păreri și adăugați evaluări experiențelor pe care le-ați avut cu diferite companii.
    Oamenii care fac parte din comunitatea Cylex sunt oameni reali care caută companii de încredere care oferă produse și servicii de calitate.

  3. Găsiți companii cu un rating ridicat
  4. La Cylex puteți căuta folosind numele companiei, cuvinte cheie, categorii, locația si liste A-Z.
    Rezultatele pot fi filtrate folosind Site, E-mail, Pagină Verificată, Orar cu publicul, Păreri, Oferte Speciale.

  5. Găsiți reduceri last minute și oferte speciale
  6. Obțineți o valoare mai mare a banilor dvs. Descoperiți ofertele speciale și reducerile de la companiile din zona dvs. sau din țară.

  7. Înregistrați afacerilor dvs.
  8. Înregistrați afacerile dvs. sau revendicați un profil al companiei creat de un consumator sau de unul dintre partenerii noștri. Țineți legătura cu clienții, adăugați oferte și bucurați-vă de avantajele unei pagini de profil. Este GRATIS.

18. Cum pot schimba detaliile profilului meu în Comunitatea Cylex?

În primul rând, asigurați-vă că sunteți conectat. Apoi, în colțul din dreapta sus al paginii, găsiți numele profilului dvs. Dați click pe el și veți fi redirecționat pe pagina profilului dvs. Aici puteți edita profilul, puteți vedea părerile pe care le-ați scris sau puteți adăuga companii pe care să le administrați cu acest profil.

19. Este Cylex gratis?

Când spunem despre catalogul nostru de firme că este gratis, vorbim la modul cel mai serios. Nu avem niciun fel de taxe ascunse. Chiar de la început, crearea paginii de prezentare a companiei, încărcarea de imagini cu produse și celelalte servicii sunt gratis. Întregul catalog de firme este finanțat de reclame discrete plasate pe site. Nu avem nimic de vânzare și nu vrem să cumperi nimic. Serviciile noastre nu au niciun fel de obligații sau condiții.

20. Ce sunt Ofertele Speciale?

Ofertele Speciale sunt fie reduceri sau promoții, exprimate prin procente sau preț, care pot fi oferite de companiile înregistrate în catalogul nostru utilizatorilor Cylex.

21. Care sunt avantajele adăugării Ofertelor Speciale pentru compania mea?

Companiile care folosesc opțiunea de Oferte Speciale vor avea prioritate în rezultatele căutării, pe parcursul valabilității ofertei lor. Acest lucru înseamnă mai multe afaceri, mai mulți clienți și un profit mai mare pentru compania dvs., toate în timp ce vă mențineți statusul gratuit în catalogul nostru.
Puteți adăuga Oferte Speciale pentru compania dvs. astfel:

  • Asigurați-vă că sunteți conectat! În contul dvs. dați click pe Oferte & Produse. Alegeți Oferte Speciale și completați detaliile. Dați click pe Salvează și permiteți clienților să profite de avantajele oferite.

22. Cum pot folosi Cupoanele de Oferte Speciale de la Cylex?

Imprimați cuponul, luați-l cu dvs. și nu uitați să anunțați că aveți cupon înainte să plătiți. Sau puteți doar să menționați codul cuponului înainte de a plăti. Nu uitați să spuneți și prietenilor dumneavoastră despre cupoane și despre cum au decurs lucrurile. Lăsați o părere pentru companie pe profilul acesteia din catalogul Cylex.

23. Cum funcționează rich snippets (rezultate îmbogățite)?

Când instalați widget-ul Cylex pe site-ul dvs., adăugăm și niște marcatori împreună cu widget-ul, în conformitate cu cerințele Google, pentru a reprezenta evaluarea dvs. totală. Data viitoare când Google indexează site-ul dvs. va arăta și pagini pe care apare widget-ul, împreună cu evaluarea dvs. totală în rezultatele căutării.