Păreri despre RCS & RDS - Târgu Mureş

, 27 ianuarie 2019

imi pare rau ca am stat atatia ani cu abonamente la ei. Gata renunt, mai bine platesc in plus la alte companii si stiu ca am servicii mai bune. Internetul la RDS e jalnic atat pe cablu cat si pe telefon. La cablu am abonament Digi net fiberlink 300 dar saracu mai mult de 100Mbps download nu am avut niciodata. Cel mai rau e in weekenduri cand lumea sta pe acasa, uneori nu am nici 1Mbps. Pentru ce platesc abonament de 300? Am facut o gramada de sesizari dar....NIMIC. Masurati-va viteza pe netograf asa cum recomanda ei si veti fi mirati sa vedeti ca RDS nu respecta viteza minima de transfer (in cazul meu 200). de telefonia mobila NU MAI VORBESC.

, actualizat în urmă cu 1 an

Astept de 2sapt SA vine le lege digi tv deci incredibil sunt foarte lentiii

, actualizat cu mai mult de 2 ani în urmă

Nişte mincinoşi. ...nu merită nici 2 bani linia telefonica, semnal din părţi, convorbiri telefonice întrerupte sau nu se apelează. abonament la un preţ şi pe factura vine mai mare. Dezamăgita complet

, actualizat cu mai mult de 2 ani în urmă

Am trimis telefon Allview la reparat in perioada de garantie pentru ca nu mai facea bine contactul la mufa de incarcare si se defectase difuzorul si au comunicat ca a fost scos din garantie pentru motiv de deteriorare, considerand deteriorarea contactului, care este un defect de proiectare, pentru ca este defectul cel mai des la telefoanele Allview . Eu consider ca este un abuz sa fie telefonul scos din garantie, in perioada de garantie. Greseala tehnica de proiectare a acestor telefoane trebuie sa si-o asume producatorul, deteriorarea comunicata in garantie este un termen larg pentru care compania face un abuz. Este clar ca daca lovesti ecranul sau scapi telefonul pe jos si se strica, deterioreaza carcasa sau elemente ce sunt clar evidente, sa faca apel la clauza invocata in garantie, "deteriorare", dar un defect cauzat de exploatare, respectiv introducerea mufei de incarcare in incarcator nu este un potiv pentru a apela la clauza de deteriorare. Deci producatorul vrea sa asigure garantia daca nu se deterioreaza telefonul ????!!!! Atunci pentru ce asigura garantia????

Daniel Vencel

, actualizat cu mai mult de 2 ani în urmă

Pot sa spun cu buna incredere:NU am incredere in telefonul lenovo A1000(mai exact de firma rds.rcs sunt dezamagit);dupa 5 luni de folosire am dat "inapoi" pentru reparatii! Presupun ca mi-ati dat un telefon reconditionat in noiembrie 2015,doar invelisul parea nou .Meritati minus 2 stele!

, actualizat cu mai mult de 2 ani în urmă

Cea mai jalnica!!! Nimica nu merge cum trebuie. Am telefon 4G dar degeaba. Netu merg foarte greu. Semnalu e prost. Nu poti sa termini o conversatie ca se interupe, pierzi semnalu. Am facut cea mai mare greseala camd m am mutat la aceaeta retea. Nu i buna de nimic!!! Nici macar o stea nu merita.

, actualizat cu mai mult de 2 ani în urmă

FOARTE BUNA!SUNTETI PE PRIMUL LOC

Fara cuvinte

, actualizat cu mai mult de 2 ani în urmă

Pot sa spun ca am o parere proasta.Din august de cand sant la RDS telefonul merge sub ori ce critica.A trebuit s-am cumpar alt telefon 3G asa au spus ca nu am tel.performant,cu toate acestea nu am semnal in casa ,apelez pe cineva si nu se apeleaza,vorbesc si la un moment dat nu se mai aude si multe altele.Mai astept putin si cred ca o sa renunt cu toate ca abonamentul inca mai are valabilitate. N-au decat sa se spele pe cap cu el pana expira.

, actualizat cu mai mult de 2 ani în urmă

Buna seara, de cand ati bagat modemurile ACCEOB21 net-ul merge foarte prost, cand aveti de cand sa luati masuri? Ati cumparat niste modemuri ieftine si proaste sa va faceti voi "burtile" mari, dar ar trebui sa va ganditi la clientii vostri, ca noi va dam banii, daca nu, probabil in cativa ani, vom trece la compania rivala, care incet, incet trece peste voi.

, actualizat cu mai mult de 2 ani în urmă

telefonia mobila are un semnal de c..t!!!! platesti abonamentul dar nu beneficiezi de nimik!!!!!

  • 1(current)
  • 2