Rcs Rds Arad Cernei

Strada Cernei 1
310099 Arad

Telefon:
0357 400.414 Call
Site internet:
E-mail:
Trimitere mesaj
Ultima actualizare cu mai mult de 6 luni în urmă

Orar cu publicul

luni
09:00 – 18:00
marţi
09:00 – 18:00
miercuri
09:00 – 18:00
joi
09:00 – 18:00
vineri
09:00 – 18:00
sâmbătă
09:00 – 13:00
duminică
Închis

Este inchis

Orar Rcs Rds Arad Cernei

Păreri

Ioana P.

rectificare

din 21 august 2013

Imi cer scuze, este vorba despre factura din luna mai, nu iulie. In iulie am primit sesizare ca avem restanta (cand de fapt, factura era platita). Am platit-o inca o data, iar la telefon i s-a spus mamei ca luna aceasta vom avea de platit doar 10 lei. Pe factura primita ieri scrie ca avem 120 de lei, din care 75 restanta si 45 plata serviciilor pe luna iulie...cand trebuiau sa fie doar 10 lei. Mama a sunat azi la sediu si i s-a spus ca dureaza o vreme pana se inregistreaza sesizarea...serios???? o vreme de... 2 saptamani???

Comentariu

din 21 noiembrie 2013

doresc sa stiu de ce ati scos un canal, axn scfi, ca sa puneti un canal de desene, nu avem nevoie, de alt canal de desene, sunteti niste oameni tampti. datine inapoi canulul axn scfi. il vreau inapoi. nu faceti ce vreti cu noi ca nu suntem prosti. multi oameni sunt dezamagiti de voi, dar inca nu o spun toti pe fata. vreau canalul axn scfi inapoi
Ioana P.

Incompetenti!

din 20 august 2013

Mama mea a platit toate facturile la aceasta firma la timp, insa factura din luna iulie (desi are chitanta care atesta faptul ca a fost platita) nu a fost inregistrata. A fost plimbata dintr-un loc in altul de catre "doamnele" casierite degeaba, nimeni nu a facut nimic. Deschideam netul si aparea mirificul mesaj de amenintare ca se vor suspenda serviciile de internet, daca nu achit factura. Am cautat numarul de telefon pe internet, mama a sunat si i s-a spus sa plateasca inca o data factura, urmand ca in luna august sa aiba de achitat doar 10 lei din cat trebuiau platiti. Acum am primit din nou factura si chipurile avem restanta 120 de lei...adica trebuie sa platim a treia oara aceeasi factura! Voi chiar nu sunteti capabili sa va faceti meseria?
BARTHA

Reclamatie

din 24 aprilie 2013

Incepind din data de 24 04 2013 nu mai am Cablu tv , am facut sesizare la RCS RDS dupa 60 minute au binevoit sa raspunde ls telefon .Motivul este ca nu este nici un motiv , adica cu timpul o sa vine sa scimbe cablul pana atunci sa ne uitam la tavan. Am platit abonamentul inclusiv pe luna aprilie , iar eu nu stiu cand o sa nbeneficies de acest serviciu .
Tags: #RECLAMATIEDINGRADISTEScrie comentariu    Semnalează o părere abuzivă
mitoc

RECLAMATIE

din 29 martie 2013

In data de 12.03.2013 cei de la serviciu prin cablu tv.au venit la noipentru legare la fibra optica,nu au facut acest lucru ....din motive tehnice...au facut o traba provizorie...pina in ziua de azi 28.03.2013... cind pe scurt nu mai avem tv.de loc. Angajatul dvs. N.E. , s-a ocupat de aceasta lucrare si mai ales de semnare a procesului -verbal ca lucrarea a fost terminata si totul e bine. Va rog trimiteti o persoana capabila si mai ales de caracter care sa rezolve defectiunea ,pe str.I.Ratiu nr...la dl. N.E. stie el unde nu si-a facut treaba. Incerc sa iau legatura telefonic cu firma dvs. de 2 saptamini .Va rog sa raspunde-ti si dvs.deoarece eu va raspund lunar platind o taxa........pentru.....fara cuvinte. M.I.
Rory

Rusineeeeeeeeee

din 7 decembrie 2012

sa va fie rusine de cateva zile nu se mai vad la TV decat cateva posturi iar voi nici macar nu raspundeti la telefon. Voi renunta la voi cat de curand si ca si mine sunt zeci de persoane pe care le cunosc; RUSINEEEEEEEEEEEEE
mercz

reclam

din 23 octombrie 2012

bătaie de joc cu clienţii,de 5 zile nu avem net, şi nimeni nu răspunde,la nr.de tel.

Comentariu

din 26 noiembrie 2012

Cam de 1-2 sapt. nu mai avem hbo...nu se iau masuri nu nimik...:-j

Comentariu

din 13 martie 2013

Imi pare rau ca trebiue sa va spun ,dar cu toata reclama pe care v-o faceti aveti niste servicii mizerabile .Are clientul o problema si poate sa sune la numerele voastre ore in sir ,ca nimeni nu binevoieste sa raspunda .Unde regasiti sloganul ,,clientul nostru stapanul nostru ''?Sau la o institutie atat de mare precum RCS&RDS ,nu s-a auzit de acest lucru ?Ce trebuie sa facem pentru a ne lua cineva in seama ? Nu sunt singura nemultumita .Unde trebuie sa fac apel pentru a fi multumita de banii pe care-i platesc pe facturi?Si mai mult ,si functionarii de la ghiseele unde se incheie contractele ,sunt alesi dupa acelasi tipar-le este greu sa vorbeasca cu clientii si sa le explice tot ce trebuie sa stie .De 40 de minute sun si nu raspunde nimeni .Sa nu-mi spuneti ca toti operatorii sunt ocupati ,pentru ca este aberant sa credem asa ceva .


Scrie o părere despre Rcs Rds Arad Cernei!

Cunoşti firma Rcs Rds Arad Cernei? Împărtășește-ți experiența! - scrie o părere!


Servicii


Metode de plată disponibile

MasterCard, Visa
Facebook

Cuvinte cheie

Cuvinte cheie:

Telefon, Internet, Telefonie Fixa, Televiziune, Televiziune Prin Satelit, Televiziune Prin Cablu, Telefonie Mobila, Digi Tv, Digi Tel, Program Tv, Internet Prin Cablu, Telecomunicaţii, Abonament Telefon, Abonament Internet, Digi Mobil, Abonament Televiziune, Digi Net Fiberlink, Digi Tv Cablu Digital, Servicii de Cablu Tv, Digi Net, Digi Net Cablelink, Digi Tv Satelit, Digi Sport, Digi Film, Digi Wifi, Digi Tv Cablu Hd, Rds Incasari, Rcs Incasari, Rds Vanzari, Rcs Vanzari, Plata Online, Rcs Informatii, Rds Informatii, Plata Factura Online